Twój "back-up" na co dzień

Jeśli w codziennej pracy z systemem Fleetboard wystąpią jakieś komplikacje, prosimy o kontakt z pracownikami naszego działu wsparcia technicznego. Dysponując wieloletnim doświadczeniem i wiedzą w zakresie łączności sieciowej, udzielą oni Państwu bezpłatnego wsparcia. Przywiązujemy szczególną wagę do tego, żeby z naszym wsparciem technicznym można było łatwo się skontaktować, i żeby czas reakcji na zgłoszenie był jak najkrótszy. Zachęcamy do korzystania z kwalifikacji technicznych oraz wieloletniego doświadczenia branżowego naszych pracowników.

Uzupełnieniem naszej oferty serwisowej jest Zespół Warsztatowego Wsparcia Technicznego Fleetboard w fabryce w Wörth. Jakkolwiek skomplikowane będą Państwa wątpliwości związane z montażem i instalacją, nasi profesjonalni serwisanci chętnie przyjmą zgłoszenie i zaprezentują swoje wieloletnie know-how!

Z naszym działem wsparcia technicznego można kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00. Jeśli chcą Państwo zgłosić swoją sprawę  online, prosimy posłużyć się formularzem wsparcia technicznego.

Zadzwoń do nas!

Polska

+48.22.5844282

Aktualizacja certyfikatów szyfrowania

Na dzień 29 wrzesień 2018 planowana jest aktualizacja certyfikatów szyfrowania. Tutaj znajdziesz instrukcję opisującą dokładny sposób przygotowania iwymaganiaaktualizacji.

Formularz wsparcia technicznego

Jeśli chcą Państwo zgłosić sprawę przez internet, najlepiej posłużyć się formularzem wsparcia technicznego.

Formularz aktywacyjny

Bezpośrednie przejście do aktywacji pojazdu.