FAQs

Najważniejsze informacje dla klientów Fleetboard

Dlaczego Daimler Fleetboard GmbH wypowiada aktualną umowę Fleetboard?

Z dniem 28.02.2019r. spółka Daimler Fleetboard GmbH zaprzestaje bezpośredniej sprzedaży  usług telematycznych klientom w Polsce. Od dnia 01.03.2019r. sprzedaż usług przejmie krajowy przedstawiciel Mercedes-Benz. Zorientowanie na potrzeby klienta jest podstawowym filarem naszej działalności. Dzięki podpisaniu  umowy z krajowym przedstawicielem Mercedes-Benz klienci Fleetboard  będą mogli korzystać z obsługi jednego partnera kontaktowego w zakresie usług telematycznych Fleetboard.

Co klient musi zrobić aby nadal korzystać z usług Fleetboard? Kiedy musi zostać zawarta nowa umowa Fleetboard?

Krajowy przedstawiciel Mercedes-Benz skontaktuje się z każdym klientem indywidualnie z propozycją podpisania nowej umowy Fleetboard. Z usług Fleetboard będzie można nadal korzystać bez żadnych zmian pod warunkiem podpisania nowej umowy, najpóźniej do dnia 10.02.2019r. 

Jakie będą skutki w przypadku braku zawarcia nowej umowy Fleetboard z krajowym przedstawicielem Mercedes-Benz?

W przypadku niezawarcia nowej umowy wszystkie pojazdy zostaną dezaktywowane do dnia 28.02.2019r. Po tym terminie klient będzie miał możliwość wglądu i odczytu danych floty tylko przez trzy miesiące. Po upływie tego czasu dostęp do floty zostanie zablokowany.

Z kim klient może się kontaktować w przypadku pytań i pomocy techicznej?

Na wszelkie pytania techniczne odpowiada nasz dział Fleetboard Support. Numer telefonu oraz formularz pomocy online można znaleźć na stronie internetowej: 
https://www.fleetboard.pl/uslugi-serwisowe-i-kontakt/wsparcie-techniczne/

W przypadku dalszych pytań dotyczących nowej umowy Fleetboard, prosimy o  kontakt z przedstawicielem Fleetboard.
 

Czy nowa umowa Fleetboard spełnia wymagania w zakresie ochrony danych osobowych (GDPR/RODO)?

Każdy przedstawiciel krajowy Mercedes-Benz gwarantuje spełnienie wszystkich obowiązujących wymogów w zawieranej z nim umowie. Szczegóły dotyczące Fleetboard oraz GDPR/RODO można znaleźć na stronie internetowej:
https://www.fleetboard.pl/ochrona-danych/

Czy nowa umowa Fleetboard będzie miała wpływ na zlecenie automatycznego pobierania opłat SEPA (o ile dotyczy)?

Tak, zlecenie automatycznego pobierania opłat z konta klienta utraci ważność. Przedstawiciel krajowy Mercedes-Benz udostępni klientom wszystkie informacje o sposobach i formach realizacji płatności w odpowiednim czasie.

Obecnie korzystam z usług Fleetboard bezpłatnie na podstawie umowy testowej. Czy będzie to nadal możliwe po terminie 28.02.2019r.?

Wszystkie umowy Fleetboard, również testowe, ulegają rozwiązaniu z dniem 28.02.2019r. Dlatego też prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym lokalnym przedstawicielem w celu ewentualnego uzgodnienia zakresu nowej umowy testowej Fleetboard. Nasi przedstawiciele z krajowego oddziału Mercedes-Benz są do Państwa dyspozycji.